اکسس چیست و چه کاربردی دارد؟

اکسس (Microsoft Access) یک نرمافزار مدیریت پایگاه داده است که به شما کمک میکند اطلاعات خود را به صورت منظم و سازمانیافته ذخیره و مدیریت کنید. اگر شما یک لیست از مشتریان، محصولات یا هر نوع دادهای دارید، اکسس میتواند بهترین ابزار برای مدیریت این اطلاعات باشد.
کاربردهای اکسس:
-
ذخیرهسازی دادهها: اکسس برای ذخیرهسازی حجم زیادی از دادهها طراحی شده است.
-
جستجو و فیلتر: به راحتی میتوانید دادههای خاص را پیدا کنید.
-
گزارشگیری: اکسس به شما امکان ایجاد گزارشهای حرفهای از دادهها را میدهد.
-
اتوماسیون فرآیندها: میتوانید کارهای تکراری را به صورت خودکار انجام دهید.